9 Ekim 2012 Salı

Suyun mucizeleri, Masaru Emoto

SUYUN MUCIZELERI

Dr. Masaru Emoto’dan Su Üzerine Mesajlar

Masaru Emoto 20 yil suyu arastirmis. Suyu belli dusunceleri olan insanlarla bir sure tutmus sonra dondurmus. Bazi insanlar nefret yollamis, bazilari sevgi, bazilari sarki soylemis vs. Bu suyu dondurduktan sonra mikroskopta incelemis ve sevgi verilen su cok harikulade sekiller cikarmaya baskamis. Bunun aksine nefret yollanan suda kararma, bozukluklar ve sekilsizlik gorulmus. Yavas, dinlendirici muzikle kalan suda bile muhtesem sekiller olusmus.

Pilav deneyini sizde evde yapin ve cocuklariniza gosterin....

(Pirinci normal suda haslayin, sonra sogudukdan sonra hava gecirmez iki kavanoza bolun. Birisine seni seviyorum yazin digerine senden nefret ediyorum yazin...Ve hergun bu dusunceleri kavanozlara verin...Bir ay sonra bakin neler oluyor!!!!)

"Suya saygı duymalıyız. Sevgi ve minnet duyup pozitif enerjinin titreşimlerini hissetmeliyiz. Su değişir, siz değişirsiniz ve ben değişirim. Çünkü, siz de ben de sudan oluşuyoruz." - Masaru Emoto- "Masaru Emoto'nun kitabında yer alan fotoğraflar açık olarak gösteriyor ki; vücudumuzu ve yeryüzünü oluşturan su, sevgi ve şükran yoluyla bizi iyileştirip geliştirebilir." - Ron Roth, Prayer and the Five Stages of Healing'in yazarı. "Klasik olmak, bu kitabın kaderi... Oldukça yaşlı ve güzel bir ruh tarafından yazılmış. Masaru Emoto muhteşem bir evrensel gerçeği yazmış. % 70'i su olan insan vücudunda enerji akışı, en iyi su yoluyla olur. Suyla olan etkileşimimiz sayesinde yeryüzündeki herkese sevgi ve şükran duygumuzu gönderebiliriz."

“Su, Seni Seviyorum”
“Su, Sana Teşekkür Ediyorum”
“Su, Sana Saygı Duyuyorum”

Hiç yorum yok: